2015. július 8., szerda

Köszönöm!

Ezúton is köszönöm Delilah Poole-nak a gyönyörű fejlécet! Hihetetlenül tetszik az alkotásod! Nem győzöm megköszönni ezt a szép és hihetetlenül tetszetős fejlécet, és hogy ilyen gyorsan készen lettél vele!

Ajánlom bárkinek, aki fejlécet szeretne készíttetni! Egy nap alatt hozta össze nekem ezt a csodát, holott csak annyit tudtam neki mondani, hogy Zayn Malik, és Selena Gomez alakja a két főszereplő, valamint nehezítettem a dolgát a barna - narancs színkombinációval. És ennyi infóból ez a szépség született! Még csak a fejléc nagyságát sem tudtam megírni neki. Szégyen, vagy sem, de nem értek az ilyenekhez, és ezt vállalom is. 
Még csak pár napja tartozik az Angel Blog Design csapatához, de szerintem szuper és gyors munkát végez!

Puszi: Klau





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése