2015. május 15., péntek

11. fejezet

Zayn Malik

 Hogy lehettem ilyen hülye? Hogy hihettem neki? Hogy etethette ezt meg velem? Egy világ dőlt össze bennem! Nem akarom elhinni, hogy ez velem történt meg! Körülbelül egy hónapja volt a bejelentésem, hogy kilépek a bandából. Azóta csak még jobban felfordult az életem! Nem hiszem el, hogy ilyen idióta voltam! Mindent elrontottam! Ezt helyre lehet hozni? Lehet jobb lesz, ha most higgadt fejjel átgondolok mindent! Kezdjük is az elején. Tehát miután eljöttem Paul irodájából, teljesen elzárkóztam a fiúktól. Hogy miért? Mert szégyelltem magam, nem voltam biztos benne, hogy jól döntöttem! Ha akkor tudom azt, amit most! Na de! Hol is tartottam? Ja igen! Senki nem tudja  a kilépésem valódi okát. Nem mertem elmondani senkinek, pedig akkor lehet nem esek ekkora hibába!
Ha őszinte akarok lenni, volt még egy oka, amiért nem beszéltem a srácokkal. Perry. Nem hitte el, hogy nem Jennyvel, vagy valamelyik másik csajjal egyeztetek találkát, hogy nem csalom meg. Kb. három hete egy kávézóban ültem, csak bambultam ki a fejemből, amikor a mögöttem lévő boxba leültek. Nem is foglalkoztatott volna a dolog, ha nem ismerem fel a hangjukat. A beszélgetésük minden szava az elmémbe vésődött.
-De akkor sem számít, hogy Te vagy az igazi apja! Senkit nem érdekel! Úgy kell tudnia, hogy az övé! - csattant idegesen a hang.
-Mi az, hogy nem számít! Ez az én gyerekem! Nem akarom, hogy más nevelje fel! Nem akarom, hogy úgy tudja, nem én vagyok az apja! Átvertél mind a kettőnket!
-Ebbe nem lesz beleszólásod!
-Már hogy ne lenne! Azt mondtad, szeretsz, és már csak a média miatt vagy vele! Akkor miért nem hagyod ott, és házasodunk össze, neveljük fel normálisan a gyerekünket?!
-Azért, mert én nem szeretlek!
-De Őt sem!
-Hát nem is! De Ő mégis csak egy biztosabb pont, mint Te! Legalább is anyagilag! Híresebb is!
-Te tulajdon képen szeretted Őt valaha is?
-Te is tudod, hogy nem! Kellet, hogy a zenekar még feljebb szárnyaljon, hogy még híresebbek legyünk! Így, hogy kilépett a bandából, felkavarta maga körül az állóport, ezzel körülöttem is. Ez jó a csapatomnak. Ennyi. De kezdtem úgy érezni, hogy már nem szeret annyira, kezdek egyre lényegtelenebb lenni számára, ezért ki kellett találnom valamit. És ez lett belőle! Látod, hogy olyan sötét, hogy be is vette az egészet! - nevet fel gúnyosan. - Na de menjünk, mert vissza kell mennünk próbálni! - ezzel felálltak, és én ott maradtam ledermedve. 

Miután hazamentem, megvártam, míg Perry hazaért. Mosolyogva jött be, puszit akart adni, de elrántottam a fejemet. Értetlenül nézett rám.
-Most mi a bajod már megint? - emeli meg a hangját. De nem fog ez nekem hiányozni!
-Mi a bajom? Nem voltál ma véletlenül kávézni a tánctanárotokkal?
-De igen. Csak nem féltékeny vagy? Drágám, tudod, hogy csak téged szeretlek! - mosolyog rám negédesen.
-Nem! Képzeld, pont nem érdekel, hogy a tánctanároddal csalsz. Az már annál inkább, hogy az övé a gyerek! A gyerek, aki az okozója  a mostani nyomorúságos helyzetemnek!
-Ugyan már! Te választottad ezt! Senki sem kényszerített!
-Takarodj! Takarodj ki az életemből, takarodj ki a házamból! És soha az életbe ne szólj hozzám! Ja! És ha jót akarsz magadnak, senkinek sem szólsz, hogy szét mentünk, mert ha nem tőlem tudódik ki, szétkürtölöm az egész világnak, hogy milyen egy aljas, álszent senkiházi vagy! Világos? - ordítok most már arcába.
-De Zayn! Ezt nem teheted velem! Hiszen a menyasszonyod vagyok!
-Nem érdekel! Kérem vissza a gyűrűt! Kimegyek cigizni. 15 percet kapsz, hogy elkotródj, vagy nagyon megjárod!

Így lett vége az öt évig tartó kapcsolatomnak. Utána pár napig csak bezárkóztam a szobámba, és a képeket nézegettem. A képeket, melyeken annyira boldognak látszunk.

 
 











Na ez az! Csak annak látszunk! Minden nemű nyilvánosságot kerültem, és szerencsére Perrynek sem járt el a szája. Közben megkaptam a papírokat az ügyvédektől, arról, hogy kilépek, és ennek a jogi hercehurcás izéit, amihez én nem értek. Mégsem tudom aláírni. Eddig sem voltam benne biztos, most viszont már úgy érzem, hogy én ezt egyáltalán nem akarom! Elveszett az a mindent eldöntő ok, amiért így döntöttem.

Eltelt egy hét a nagy semmivel. Majd jött egy probléma. Meg kell jelenjek az Asian Awardson, méghozzá kísérővel. Mindenki úgy tudja, Perryvel vagyok, nem derülhet ki, hogy nem. Akkor mi is a megoldás? Ez az! Anya! Csak egy a bökkenő! Kérdezősködni fog, és vele nem tehetem meg, hogy nem mondom el neki az igazat. Mindig is jó volt a viszonyunk. 
Szerencsére belement, hogy elkísér, de voltak kérdései. Elég volt neki annyi, hogy szétmentünk Pezzel, annyit mondott, hogy majd átbeszéljük személyesen. Na meg persze elmormogta az orra alatt, hogy "Hála annak a magasságosnak!". Nem igazán kedvelte Pezzt, sohasem bízott benne. Azok az anyai megérzések! Legközelebb hallgatok rá.

Egy ideje idegesít, ha a tükörbe nézek. Az 1D-s Zayn Malik néz velem farkasszemet, pedig én már nem ez vagyok! Sajnos. Addig töprengtem, hogy min kéne változtatnom, míg ki nem találtam a legjobbat. Különben is! Egy szakításon is túl vagyok. Ha a csajoknak megengedett ilyenkor a frizura váltás, akkor nekem is! És csiribí, csiribá, ez lettem én az Asian Awardson : 



Hát, drága jó édesanyám majdnem frászt kapott, amikor meglátott. Mondjuk nem is csodálom. Nagy a váltás. Ahogy az este mutatta, a rajongók nagyon sokféle képen reagáltak. Volt akinek tetszett, volt aki szerint szörnyű. Ezen az estén megköszöntem mindenkinek mindent, az 1D-s fiúknak is. Egész este az járt az eszembe, hogy valahogy vissza kellene könyörögni magam a bandába. De hogyan? Mindenki csalódott bennem. Attól, hogy elmondom nekik az igazat, nem változik semmi. Max. idiótának néznek, már ha meghallgatnak egyáltalán. Azt nem tudom, hogy Jenny hogy jutott megint az eszembe, hiszen egy hónapja nem láttam! Na nem is ez a lényeg! Vissza kell jutnom a bandába. Arról nem is beszélve, hogy mlyen furcsa úgy nézegetni az 1D-s képeket, hogy nem vagyok rajta. Á! Itt is van néhány, és egy cikk a srácokról! Jók ezek a képek, de nélkülem nem az igaziak. És ez nem beképzeltség az 1D az öt tagú, még pedig velem!













De mi ez a cikk? Show műsor keretében keresik az utódom? Lehet jelentkezni? Hoyg mi? Nem! Nem! Nem! Az az én helyem! Vissza akarom kapni! Mit írnak még! A fiúk holnap érnek haza pihenni a turnéról. Minden képen beszélnem kell velük! Kerül, amibe kerül, de visszakerülök a bandába! Arról nem is beszélve, hogy így Jennyt is jobban megismerhetem!

És így kerültem ide, Paul irodája elé, hogy beszéljek a fiúkkal. Megtudtam ismerősöktől, hogy mikor lesz itt mindenki. Nem is tudnak az érkezésemről. Bár ez a találkozó csak akkor fog megvalósulni, ha végre be merek kopogni, nem csak toporgok az ajtó előtt. Felkapom a fejem a léptek zajára. Jobbra fordulok, és...


Sziasztok! Az ígért rész! Korábban, mint gondoltam volna! Remélem elnyeri tetszéseteket. Köszönöm szépen a komikat! :)) 
Részeket próbálok naponta, max. kétnaponta hozni. Remélem össze jön. Puszi: Klau

4 megjegyzés:

  1. Imádlak<333
    És hát igen nem csodálom hogy Zaynee mamája majdnem szívrohamot kapott!:)
    Én vagy egy órán keresztül bámultam a telefont tipikus wtf fejjel és azt kérdezgettem magamtól hogy hol vannak azok a szívdöglesztő fekete tincsek de nem találtam.:(
    Siess a kövivel!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Elhiheted, én is kiakadtam. Nekem is sokkal dögösebb volt hosszabb hajjal. Köszönöm hogy írtál!
      Puszi: Klau

      Törlés
  2. Siess a kövivel! Nagyon várom! Várhatólag mikor jön?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Fent a kövi. Igyekszem kétnaponta hozni, igaz csak este tudom általában felrakni. Ha kicsit nyugisabbak lesznek körülöttem a dolgok, akkor akár naponta is lehet rész, de előre láthatólag a hét közepéig húzós a helyzet, de legkésőbb kedden teszek fel egy részt. Köszönöm, hogy írtál!
      Puszi: Klau

      Törlés